O firmă din Timişoara va primi un sprijin de 175.000 de euro pentru a achiziţiona utilaje de imprimare, strunguri şi maşini de gravat. În urmă cu 10 ani, Corina Secula punea bazele unei firme care produce materiale publicitare. Acum vrea să o dezvolte prin investiţii finanţate de Uniunea Europeană. Genuine Advertising a fost înfiinţată în urmă cu 10 ani din ambiţia Corinei Secula de a dovedi că producţia publicitară nu înseamnă numai fluturaşi şi pixuri inscripţionate.
A început de la zero cu partea de imprimare, iar în prezent firma s-a dezvoltat şi produce tot ceea ce înseamnă materiale publicitare - bannere, semnalistică, serigrafie, decorare vitrine sau decorare maşini. Iar pentru că îşi doresc să-şi dezvolte afacerea, cei doi asociaţi, Corina şi Dorin Secula, au solicitat fonduri europene printr-un proiect a cărui valoare atinge aproape două milioane de lei (450.000 de euro).
Chiar dacă afacerea s-a dezvoltat şi cei doi produc tot ce se poate în domeniul publicitar, criza, dar şi piaţa din Timişoara nu le-a adus suficiente satisfacţii celor doi. „Nu era o creştere pe măsura dorinţelor. Nu depăşeam un anumit nivel şi pentru că în Timişoara această piaţă nu este foarte dezvoltată“, a mai spus Corina.
Un consultant bun dă garanţie
După o analiză amănunţită, cei doi au hotărât să ia fonduri europene pentru dezvoltarea şi extinderea afacerii. „Idei avem cu duiumul, dar ca să le putem pune în practică şi să putem fi competitivi trebuia să facem investiţii în utilaje şi tehnologie”, a spus Corina. Ideea proiectului a venit în urmă cu doi ani.
„Ne-am hotărât, iar în două luni am întocmit dosarul, apoi am aşteptat opt luni răspuns. În întocmirea dosarului nu am întâmpinat niciun fel de greutăţi pentru că am avut consultant bun“, a spus Dorin Secula.
Proiectul are o valoare eligibilă tot