Presedintele si CEO-ul Discovery Networks, Mark Hollinger, a transmis o scrisoare deschisa telespectatorilor romani, referitoare la eliminarea posturilor din grila RCS&RDS, in care afirma ca Discovery este "indignat" de situatie, motiv pentru care a demarat discutii cu autoritatile romanesti si europene.
In plus, Hollinger avertizeaza asupra faptului ca "exista riscul ca telespectatorii sa fie prinsi in contracte la preturi mari, pentru servicii pe care nu si le doresc sau asupra carora nu au niciun control."
Scrisoarea deschisa semnata de Mark Hollinger, presedinte si CEO Discovery Networks:
In urma cu o saptamana, Discovery Networks ii avertiza pe abonatii RCS&RDS ca este foarte posibil sa piarda cele sase canale Discovery, inclusiv Discovery Channel, TLC si Animal Planet. Din pacate, aceste temeri s-au adeverit, iar RCS&RDS a scos canalele noastre din ofertele sale in seara de 29 noiembrie, cu o zi inainte de expirarea contractului. Astfel, aproximativ 3 milioane de telespectatori au pierdut accesul la programele lor preferate, printre care Vanatorii de mituri, Cum se fabrica sau Curiosity. Acest lucru se intampla dupa aproape un an de incercari ale Discovery Networks de a aduce RCS&RDS la masa negocierilor. Relatia cu telespectatorii este foarte importanta pentru Discovery, asadar suntem extrem de dezamagiti de situatia la care s-a ajuns. Fara voi, telespectatorii nostri, Discovery Channel nu ar fi fost cel mai iubit canal de documentare din Romania in ultimii 15 ani, iar vedete precum Adam si Jamie, Steve Irwin sau Buddy Valastro nu ar fi ajuns in casele romanilor. Avem incredere in publicul din Romania si in economia tarii, tocmai de aceea am investit aici in crearea unui birou local, care este responsabil de operatiunile Discovery in Sud-Estul Europei. Din acelasi motiv, am creat in parteneriat cu Ministerul Educatiei proiect