Compania de vanzari directe Amway Romania preconizeaza, pentru anul acesta, o crestere a cifrei de afaceri cu 22% fata de 2006, pana la 125 de milioane de lei, vizand sustinerea unui ritm similar si anul viitor.
“Estimam ca anul acesta vom inregistra o cifra de afaceri de 125 de milioane de lei, in crestere cu 22% fata de cele 102,8 milioane de lei raportate anul trecut, ceea ce inseamna o majorare dubla fata de cea raportata pe pietele de cosmetice, de detergenti si de suplimente nutritive”, a declarat George Popescu, directorul general al companiei.
In primele zece luni ale anului curent, compania a inregistrat vanzari de peste 99,6 milioane de lei, ceea ce inseamna o crestere de 17,5% a afacerilor pana acum. Majorarile raportate sunt puse pe seama largirii portofoliului de produse, dar si pe cea a deschiderii consumatorilor catre comertul direct.
“Estimam ca piata produselor cosmetice va creste cu 10%, iar cea a suplimentelor nutritive cu peste 20%. Preconizam ca vom inregistra o crestere de 25% in segmentul de suplimente nutritive, ca urmare a lansarii de game de produse”, a explicat Popescu.
Amway a inregistrat in 2005 o cifra de afaceri de 69,5 milioane de lei, in crestere cu 61% fata de 2004, iar in 2006 afacerile companiei au urcat cu 48% fata de 2005, pana la 102,8 milioane de lei.
La nivel global, compania a inregistrat vanzari de 102 miliarde de dolari, Romania acoperind aproximativ 6% din aceastea, cu volume de vanzari in valoare de 6,3 miliarde de dolari, potrivit datelor emise de reprezentantii companiei.
In privinta cresterii cifrei de afaceri, Romania se plaseaza pe al cincilea loc in Europa, inregistrand ritmuri de crestere comparabile cu cele ale Ucrainei si Turciei, situate in jurul valorii de 30-40%.
Cel mai bine vandute produsele sunt cosmeticele si suplimentele nutritive, acestea reprezentand aproximati