După mobilul Diamond, taiwanezii de la HTC atacă cu Touch Pro atåt în segmentul iPhone cât şi în cel business, dominat de BlackBerry. Dacă prin telefonul mobil Touch Diamond compania taiwaneză HTC, unul din pionierii producţiei de dispozitive mobile inteligente, concurează în segmentul în care este prezent iPhone, lansarea recentă a mobilului Touch Pro ţinteşte două categorii de clienţi: cei interesaţi de design, stil şi funcţii multimedia, precum şi segmentul busines
După mobilul Diamond, taiwanezii de la HTC atacă cu Touch Pro atåt în segmentul iPhone cât şi în cel business, dominat de BlackBerry.
Dacă prin telefonul mobil Touch Diamond compania taiwaneză HTC, unul din pionierii producţiei de dispozitive mobile inteligente, concurează în segmentul în care este prezent iPhone, lansarea recentă a mobilului Touch Pro ţinteşte două categorii de clienţi: cei interesaţi de design, stil şi funcţii multimedia, precum şi segmentul business tradiţional. Prezent pe piaţa romånească din septembrie, HTC Touch Pro va veni înaintea lansării aici a modelului Xperia (X1) de la Sony Ericsson sau a lui BlackBerry Bold (9000), cu care va concura direct.
Practic, mobilul păstrează toate caracteristicile lui Diamond, cum ar fi interfaţa Touch Flo 3D care poate fi manevrată prin intermediul ecranului sensibil la atingere şi interfaţa grafică tridimensională. La acestea, producătorii au adăugat şi o tastatură completă QWERTY, de tip „slide“. Meniul a fost şi el uşor adaptat pentru a putea fi citit atåt în poziţia normală de lucru, cåt şi în cea orizontală, cu tastatura deschisă.
Inima dispozitivului, un procesor Qualcomm cu frecvenţa de 528 MHz (comparabilă cu a unuia dintre primele modele de Pentium III) bate tot în ritmul sistemului de operare Windows Mobile, versiunea 6.1. Ceea ce se traduce prin faptul că Touch Pro se poate transforma într-un birou mobil ser