Echipa naţională de fotbal a României a rămas fără unul dintre sponsorii principali. Contractul de 3 ani cu Raiffeisen Bank s-a încheiat luna trecută, cu puţin timp înaintea "dublei" cu Bosnia (1-2) şi cu Luxemburg (3-1) din preliminariile Euro 2012, şi nu a mai fost prelungit. "Contractul dintre Raiffeisen Bank şi Federaţia Română de Fotbal s-a încheiat în mod natural, la termen", au precizat pentru gsp.ro reprezentanţii băncii.
FRF a parafat parteneriatul cu Raiffeisen Bank în martie 2008, înaintea participării "tricolorilor" la turneul final Euro 2008, pe o sumă anuală de circa 500.000 de euro.
"Ştim că fotbalul este sportul cel mai îndrăgit şi că inimile românilor bat pentru echipa naţională, aşa că vrem să împărtăşim cu toată lumea bucuria de a vedea şi trăi un fotbal de calitate", a spus Steven van Groningen, preşedintele Raiffeisen Bank, în urmă cu trei ani.
În această perioadă, "naţionala" României a ratat lamentabil calificarea la CM 2010 şi a compromis şi şansele de a ajunge la Euro 2012, acumulînd doar cinci puncte în primele cinci meciuri din preliminarii.
În acest moment, pe echipamentul "tricolorilor" mai există trei sponsori: Ursus, Dacia şi Coca Cola.
Se apropie de sfîrşit şi parteneriatul cu Dacia, perfectat în 2007, pe 4 ani, cu valoare totală de aproximativ 4 milioane de euro. De pe urma contractului cu Coca Cola, 2010-2014, FRF va cîştiga în jur de 1,2 milioane de euro.
Contractul cu Ursus expiră în 2013, iar valoarea totală pentru cei 4 ani este de saşe milioane de euro.
Echipa naţională de fotbal a României a rămas fără unul dintre sponsorii principali. Contractul de 3 ani cu Raiffeisen Bank s-a încheiat luna trecută, cu puţin timp înaintea "dublei" cu Bosnia (1-2) şi cu Luxemburg (3-1) din preliminariile Euro 2012, şi nu a mai fost prelungit. "Contractul dintre Raif