Show-ul Vocea României a atras o audiență de peste 1,6 milioane de telespectatori din întreaga țară, dublu față de cel de-al doilea clasat, Antena 1.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor TV de sâmbătă, pe intervalul Vocea României.
NAȚIONAL.Show-ul a înregistrat o medie de 1,6 milioane de telespectatori pe minut, pe parcursul celor peste patru ore de emisiune. Pro TV a avut audiențe duble față de cel de-al doilea clasat, postul Antena 1, care a difuzat meciul Ceahlăul – Steaua și filmul Călătorie periculoasă. Pe intervalul show-ului muzical, Antena 1 a avut o medie națională de 888.000 de telespectatori în fiecare minut.
URBAN.Vocea României a înregistrat, la orașe, puțin peste un milion de telespectatori, în timp ce Antena 1 avea 479.000 de privitori. Kanal D s-a aflat pe locul al treilea cu emisiunea Asta-i România și cu serialul Feriha, iar Prima TV a fost pe patru, cu o medie de 202.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, show-ul Vocea României a fost urmărit de aproape 600.000 de persoane cu vârste între 18 și 49 de ani, iar Antena 1 a avut o medie de 243.000 de telespectatori.
Audiența posturilor TV vineri, 13 decembrie, pe intervalul filmelor Singur Acasă 2 și Gladiatorul, în mediul URBAN:
Show-ul Vocea României a atras o audiență de peste 1,6 milioane de telespectatori din întreaga țară, dublu față de cel de-al doilea clasat, Antena 1.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor TV de sâmbătă, pe intervalul Vocea României.
NAȚIONAL.Show-ul a înregistrat o medie de 1,6 milioane de telespectatori pe minut, pe parcursul celor peste patru ore de emisiune. Pro TV a avut audiențe duble față de cel de-al doilea clasat, postul Antena 1, care a difuzat meciul Ceahlăul – Steaua și filmul Călătorie periculoasă. Pe intervalul show-ului muzical, Antena 1 a avut o medie na