Productivitatea la serviciu se afla intr-o corelatie destul de stransa cu politetea la locul de munca. Aceasta este concluzia unui studiu realizat de o companie de specialitate din Atlanta, care analizeaza comportamentele angajatilor si felul in care acestea influenteaza activitatea companiilor.
91% dintre cei intervievati au declarat ca, cel mai mult ii deranjeaza limbajul urat, murdar, fie ca vine din partea colegilor sau a sefilor.
Pe locul al doilea, cu 44%, este considerat daunator tonul neplacut in conversatie .37% sunt de parare ca plangerile la adresa lor facute in public au un impact negativ asupra productivitatii.
In plus, 32% dintre angajati s-au plans de decibelii convorbirilor si 30% de soneriile telefoanelor mobile si de continutul convorbirilor telefonice, multi vorbind cu difuzorul telefoanelor deschis.
Studiul a fost realizat pe un esantion 2.318 persoane. Cercetarea a mai relevat ca angajatii americani sunt foarte constiiciosi, 91% neapeland la concedii medicale cand nu este cazul, 38% renuntand la pauza de pranz, o treime lucrand ore suplimentare fara sa ceara bani in plus, iar 31% lucrand chiar si duminicile.
Un ambient ostil, insa, la locul de munca poate fi devastator. Peste 50% dintre cei intervievati au declarat ca productivitatea lor se reduce considerabil daca exista un mediu ostil, iar 46% au afirmat chiar ca sunt dispusi sa-si dea demisia din acest motiv.
In acelasi timp, 37% dintre cei intervievati au afirmat ca sunt mai putin dispusi sa-si vada de treaba in cazul in care angajatorii nu sunt deschisi sa le ofere un cadru de lucru placut.
Productivitatea la serviciu se afla intr-o corelatie destul de stransa cu politetea la locul de munca. Aceasta este concluzia unui studiu realizat de o companie de specialitate din Atlanta, care analizeaza comportame