Diego este o reţea internaţională de francize, cu 117 magazine în Ungaria, România şi Slovacia
Vineri s-a deschis la Braşov cel de-al 17-lea magazin din România al reţelei comerciale Diego, lanţ care comercializează materiale de construcţii, covoare, carpete şi produse de design interior. Investiţia s-a ridicat la aproximativ 200.000 de euro şi a creat un număr de 10 locuri de muncă. Magazinul de la Braşov este operat de compania Kira SRL, companie care mai deţine un magazin Diego şi în judeţul Covasna. Magazinul de la Braşov are o suprafaţă totală de 730 de metri pătraţi şi se află în fosta Piaţă Decebal, de pe strada Carpaţilor nr. 14.
Diego este o reţea internaţională de francize care are o cifră de afaceri anuală de 50 de milioane de euro. Reţeaua numără 117 magazine în Ungaria, România şi Slovacia. În ţara noastră, primul magazin Diego a fost inaugurat în mai 2004.
Lanţul de magazine Diego şi-a început activitatea în 1992 cu comerţ cu amănuntul şi furnizarea de covoare şi mochete pentru expoziţii, iar după scurt timp ne-am extins activitatea cu aprovizionarea continuă a micilor comercianţi din provincie. Serviciile de comerţ cu ridicata au pus bazele reţelei de magazine în sistem de franciză, începând din anul 1995. Scopul esenţial al reţelei de magazine proprii şi în franciză este ca clienţii reţelei să aibă la dispoziţie în orice parte a ţării sortimentul de mărfuri Diego, la acelaşi nivel de preţuri şi cu aceeaşi deservire.
Oferta lanţului de magazine are la bază patru grupe de produse de bază - covoare, mochete, pardoseli PVC şi podele laminate. În 2005 au fost introduse în gama de produse şi perdelele, transformând reţeaua din una specializată în pardoseli într-un lanţ dedicat decoraţiunilor interioare.
Produse unice şi
mărci unice
Prezent la deschidere, directorul de dezvoltare al reţelei Diego,