Partidele au început bălăcăreala generală. Aspiranţii la funcţiile scoase la bătaie pe 1 iunie şi susţinătorii acestora şi-au amintit în campanie aspecte care de care mai picante din biografia şi CV-ul contracandidaţilor, pe care le-au „deşertat“ în ultimele zile în faţa presei.De la activităţile prestate înainte de Revoluţia din 1989, fapte penale pentru care anumiţi candidaţi au fost incriminaţi sau nu, zvonuri şi dosare, şi până la greşeli de exprimare sau epopei ale apartenenţei politice, totul a fost analizat în ultimele zile, iar contracandidaţii nu au iertat nimic. Că, vorba aceea, e campanie electorală şi, după cum se spune: „În război şi dragoste totul e permis“. În cazul de faţă, a început războiul, şi încă unul cu arme care mai de care mai neconvenţionale. După loviturile venite din partea PSD şi PNL, ieri a fost rândul PD-L Craiova să iasă la atac, cu contraargumente pe acelaşi ton îndoielnic folosit de adversarii politici.
Afacerea lui Groza a „înflorit“ când era subprefect Pedeliştii şi-au amintit ieri de dosare penale de mult „îngropate“, de studii terminate cu chiu, cu vai, de exprimări considerate plagiat după pesedistul Marian Vanghelie şi lista ar putea continua. Ne vom opri doar asupra unei chestiuni aduse în discuţie de prim-vicepreşedintele PD-L Craiova Dan Cherciu (candidat la un loc de consilier local), referitoare la activitatea economică a candidatului PNL la primărie, Ion Groza, fost subprefect de Dolj. Potrivit situaţiei financiare a firmei lui Groza, în 2004, înainte de a fi numit subprefect, societatea apare cu un profit de 300.000 de lei şi o cifră de afaceri de 20 de milioane de lei. Sfârşitul anului în care a devenit subprefect, 2005, regăseşte societatea distribuitoare de materiale de construcţii patronată de Groza cu un profit de patru ori mai mare, de 1,2 milioane de lei la o cifră de afaceri de 25 de milioane. Cherciu