Sub sigla tridentului va debuta oficial ca model de serie, în 2014, super SUV-ul Maserati Levante. Urmând a fi produs la uzina Chrysler Jefferson North Assembly într-o cadenţă de 50.000 de unităţi anual, noul model are toate şansele ca pe viitor să devină cel mai vândut Maserati.
Levante va fi un Jeep în costum de gală pentru a putea deveni competitiv ca adversar italian al Porsche-ului Cayenne. În baza noii alianţe Fiat-Chrysler, şeful concernului, Sergio Marchionne, a dat undă verde ca tot-terenul de lux Levante să utilizeze o platformă deja consacrată, cu implicaţii, desigur, asupra restrângerii costurilor iniţiale de proiectare. Având pe dedesubt structura donatoare a noului Jeep Grand Cherokee, Maserati Levante nu va face niciun compromis la calitate şi stil, iar preţul va fi unul pe măsură.
Din partea designerilor italieni, cu Levante nu ar trebui să existe nicio emoţie la lansare, liniile conceptului iniţial dezvăluit la Frankfurt acum doi ani fiind integral reuşite, cu un stil exterior într-o notă cât se poate de Maserati, adică rafinat şi agresiv. Sport Utility Maserati va prelua sub capotă mecanica de la coupe-ul Gran Cabrio MC şi Ghibli. Inima latină la Levante provine de la limuzina Ghibli, împrumutând propulsorul pe benzină V6 de 2.979 cc care în versiunea „soft” bi-turbo pune la dispoziţie 330 CP la 5.000 rpm şi un cuplu maxim de 500 Nm la 4.500 rpm. Acesta va veni ataşat unei transmisii ZF în 8 rapoarte cu padele la volan. V6-le de 3.0 litri pe „steroizi” anulează avantajele concurenţei de a avea doi cilindri în plus. Astfel, acesta are înscris în fişa tehnică nu mai puţin de 410 CP, adică cam cât TFSI-ul V8 de 4.0 litri de pe Audi S7, iar cuplul de 550 Nm ce va părea că livrează putere în neştire va forţa sprintul 0-100 km/h în jurul a 5 secunde.
Maserati va înzestra Levante şi cu un agregat pe motorină de 3.0 litri cu turbo twin scroll