Proaspăt întoarsă din Dubai, unde a jurizat la categoria "media", la festivalul de publicitate "Dubai Lynx", Laura Tampa, Managing Director al agenţiei Grey Worldwide România, ne-a împărtăşit din impresiile sale.
Proiectele şi distincţiile obţinute de agenţia pe care o conduce, pe zona mediei creative, au propulsat-o pe Laura în postura de jurat la un astfel de festival de prestigiu. Laura Tampa este unul dintre profesionistii industriei de comunicare al cărei CV devoalează abilităţi de strateg şi o inspirată apetenţă pentru creaţia nenormată. Rezultat? Cu 13 ani de experienţă în industria comunicării, Laura a înregistrat în decursul carierei semnificative performanţe de business. De exemplu, Laura Tampa se poate lăuda cu o creştere a business-ului agenţiei Grey Advertising cu 36 % în 2007 faţă de 2006, prin îndrăzneala de a aplela la media neconvenţională, pentru ca apoi, Grey România să devină sub conducerea ei agenţia numărul 1 în reţeaua Grey CEE.
Jurnalul Naţional: Cum a fost experienţa jurizării la festivalul Oriental?
Laura Tampa: Mă simt onorată că am fost selectată să fac parte din juriul unui festival atât de prestigios. Experienţa jurizării a fost deosebită şi, cu siguranţă, efectul ei disruptiv a fost garantat. Până la urmă, pentru aproape o săptămână, am facut imersie într-un mediu provocator, complet diferit de cel de-acasă, flatant şi deopotrivă solicitant. Altă intensitate, altă lume şi, în definitiv o evadare din cotidian. Am avut două zile la dispoziţie să evaluăm 208 de lucrări înscrise de agenţii din întreg Orientul Mijlociu.
JN: Care au fost criteriile de evaluare?
Laura Tampa: Criteriile de evaluare au fost extrem de clare 35% din punctaj a fost alocat strategiei şi ideii, 30% execuţiei, iar restul, rezultatelor campaniei. Lucrările shortlistate au fost apoi discutate în detaliu şi