Doi clienţi au reclamat că o maşină a firmei de transport a refuzat să oprească să ia un călător care avea rezervare.
Incidentul s-a produs sâmbătă, când Horaţiu Găinaru a încercat să îşi trimită soţia cu un autobuz Fany din Unirea la Cluj. A încercat să-i facă rezervare, dar şoferul şi dispecera i-au zis că nu se fac rezervări şi dacă „va face cu mana“, şoferul va opri.
Într-un final, la insistenţele sale, a reuşit să-i facă soţiei rezervarea dorită, însă a avut o altă supriză: şoferul autobuzului nu a oprit atunci când soţia lui i-a făcut cu mâna. Supărat, cetăţeanul a sunat la numărul oferit de Fany pentru preluarea reclamaţiilor, însă, spun el, aici a fost tratat şi mai prost.
„«Păi n-ai vazut ca era plin?...Păi, ce te crezi, prim-ministru?, aşa mi-a spus domnul respectiv care nu s-a prezentat. I-am atras atenţia că vorbeşte necivilizat şi că doresc să păstreze înregistrarea convorbirii pentru a face o reclamaţie. A spus că nu se poate“, povesteşte Horaţiu Găinaru.
Monitorizaţi cu camere şi microfoane
Nemulţumirea cetăţeanului a ajuns şi la biroul de reclamaţii al firmei Fany. Însă directorul autogării Fany din Cluj are o altă variantă.
„Şoferul nu poate opri oriunde, numai în staţiile special destinate, altfel ar încurca traficul. Omul acela a fost cel care a vorbit cu noi. Dispecerele noastre sunt supravegheate cu camere şi microfoane, nu-şi permit să vorbească urât. Se poate dovedi“, a spus Andrei Fabian, directorul autogării Fany din Cluj.
Potrivit regulamentului societăţii, rezervările sunt valabile doar cu plecare din autogări, iar călătorii care şi-au făcut rezervări sunt rugaţi să se prezinte la autocar sau microbuz pentru îmbarcare cu cel puţin 15 minute înaintea plecării curselor.
Reclamaţi şi la Protecţia Consumatorului
Călătorul nemulţumit a trimis o sesizare şi la Comisariatul Judeţean pe