O campanie precum cea pe care vor sa o lanseze britanicii pentru a-i determina pe romani sa nu mearga in Marea Britanie ca sa isi gaseasca un loc de munca este inutila, oricat de bine intoarsa ar fi din condei, a declarat pentru Wall-Street.ro, Teodora Migdalovici, ambasadorul in Romania al Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate la nivel mondial.
"Va rugam nu veniti in Marea Britanie. Ploua, joburile sunt putine si prost platite", planuiesc ministrii din Guvernul britanic sa fie mesajul unei campanii negative in Romania si Bulgaria, scrie The Guardian in editia online. Planul, care se va concentra asupra dezavantajelor vietii britanicilor, figureaza intre alte optiuni, ca inasprirea accesului imigrantilor din Uniunea Europeana (UE) la servicii publice sau "deportarea" celor care nu gasesc un loc de munca intr-un termen de trei luni, potrivit publicatiei, conform Mediafax.
Aceasta campanie va "corecta impresia potrivit careia strazile de aici sunt pavate cu aur", a declarat un oficial la sfarsitul saptamanii, mai scrie The Guardian. Citeste si:Vacanta in Israel: pentru intensitatea sentimentelor, adrenalina, spa si Marea MoartaVrei 1 mil. $? Cel mai tare festival de publicitate si Bill Gates iti dau banii ca sa schimbi lumea cu o ideeDe anul viitor, Cannes Lions premiaza si PR-ul
„Competenta si talentul sunt valori care au consacrat Marea Britanie pe piata muncii mondiale. Ele nu sunt fictiune, fac parte din cultura locala si nu vor disparea. Absolventii de la The Alternative School for Creative Thinking (n.red. o scoala lansata de Migdalovici pentru tinerii de pana in 30 de ani pasionati de publicitate), mai ales cei care s-au calificat pentru experiente la Cannes Lions (n.red. cel mai mare festival de publicitate din lume) si Eurobest (n.red. festival cae premiaza excelenta in creativitatea europeana) au primit burse la univ