Marea ofensivă Q din Ingolstadt va include într-un orizont de trei ani un nou model, coupe-SUV-ul Audi Q6 marjându-şi loc în gamă între Q5 şi Q7. Audi Q6 se va poziţiona ca şi concurent redutabil pentru SAC-ul (Sport Activity Coupe) BMW X4.
Q6 va fi produs în serie abia din 2016 la uzina Audi din Mexic, cadenţa urmând a fi de 50.000 de unităţi pe an. Noua specie SUV va utiliza platforma MLB rezervată modelelor cu motor longitudinal ale grupului VAG, aceeaşi pe care o va folosi Audi pentru construcţia celei de-a doua generaţii Q5 din 2016, dar şi la fratele geamăn al acestuia, Porsche Macan.
Variaţiuni pe această temă de SUV cu look de coupe vor exista şi prin noile concepte Q2 şi Q8 ce vor deriva din Q3, respectiv Q7 de generaţia II. Viitorul Audi Q6, elongat cu 10 cm peste cei 4,62 metri ai actualului Q5, va îmbrăţişa o tentă de coupe cu o formă a plafonului uşor arcuită. Spre deosebire de SUV-ul mediu lansat în 2008, Q6 va afişa o suprafaţă vitrată laterală cu doar două geamuri, astfel că locul celui de-al treilea gemuleţ din spatele ultimei portiere va fi luat de confluenţa dintre linia mediană ascendentă şi montantul posterior ceva mai lat.
Aspectul de SUC plat (Sport Utility Coupe) al viitorului Q6 va fi susţinut de un parbriz montat sub un unghi ceva mai mic. Elementul distinctiv dat de designul părţii posterioare ce se încheie într-o formă mult mai înclinată (plafonul teşit va coborâ mai abrupt spre spate) promite însă a nu afecta libertatea de mişcare la nivelul capetelor pasagerilor de pe banchetă.
Actuala grilă a radiatorului de pe Q5 va suferi pe Audi Q6 transformări profunde, aceasta urmând a fi adusă mai aproape de spiritul noii imagini de marcă ce va domina şi viitoarele coupe-SUV-uri Q2 şi Q8. Grila „Single Frame” replicată pe viitorul model Audi Q6 model 2016 va fi tridimensională şi va avea şase muchii. Hexagonul neregulat