Reprezentanţii Oficiului pentru protecţia Consumatorului şi cei ai Direcţiei Sanitar-Veterinare vor merge, miercuri, din nou în control la restaurantul de lângă Craiova care le-ar fi oferit clienţilor mâncare stricată, informează digi24.ro.
Reprezentanţii OPC şi DSV vor face verificări la restaurantul devastat de clienţi. Ei vizează actele care să facă lumină în acest caz, documentele pe baza cărora au fost achiziţionate alimentele, dar şi contractele pe care reprezentanţii localului le-au semnat cu clienţii. Aceştia din urmă susţin că, în loc de friptură de porc sau de curcan, au primit peşte alterat şi alune cu viermi.
Iniţial inspectorii nu au reuşit să recolteze probe din mâncare pentru că alimentele au fost distruse. Cei mai mulţi dintre participanţi spun că mâine vor depune plângeri cu privire la acest fapt şi se aşteaptă să primească banii înapoi. Ei au plătit pentru un meniu 150 de lei de persoană.
Poliţiştii spun că nu a fost demarată o anchetă până în acest moment deoarece nu există plângeri.
La intrarea în noul an, 600 de craioveni au devastat restaurantul în care îşi petreceau Revelionul. Supăraţi foc pentru că peştele ar fi fost stricat, petrecăreţii au dat buzna în bucătăria localului, i-au alungat pe angajaţi şI s-au pus pe gătit. Au găsit carne prin frigidere, aşa că şi-au făcut singuri câte o friptură. La final, drept despăgubire pentru o seară ratată, clienţii au plecat acasă cu tot ce au găsit - cafetiere, tablouri, baxuri cu sucuri sau băuturi alcoolice şi chiar tacâmuri. Cu toate acestea, până acum nu a fost depusă nicio plângere la poliţie.
Distracţia a fost ingredientul lipsă pentru aproximativ 600 de persoane care au petrecut noaptea de Revelion la un restaurant de la marginea Craiovei. Ei spun că în loc de mâncarea promisă, ar fi primit doar peşte alterat şi alune cu viermi. Nemulţumiţi, unii dintre petre