Pregatirile pentru inaugurarea santierului autostrazii de pe traseul Coridorului IV European au intrat pe ultima suta de metri. La Arad, autoritatile au stabilit ca masinile care vor transporta materiale de constructie nu vor tranzita orasul, ci vor trece raul Mures pe un pod de pontoane.
"Este foarte important ca masinile de mare tonaj ce vor transporta materiale spre santierul autostrazii sa nu treaca prin oras, ci pe podul de pontoane", a declarat primarul din Arad, Gheorghe Falca. Camioanele vor transporta peste 1,7 milioane tone de materiale necesare constructiei centurii ocolitoare a Aradului si Autostrazii Arad-Timisoara. Lucrarile vor incepe in saptamanile urmatoare.
Aceasta autostrada va avea o lungime de 32,25 kilometri. Aceasta va costa aproximativ 135.430.000 euro, bani proveniti dintr-un imprumut de la BEI. Pana acum au fost expropriate peste 70% din terenuri. Secretarul de stat Eusebiu Pistru spune ca viitoarea autostrada va fi co-finantata de autoritatile europene. "Termenul de executie la autostrada Arad-Timisoara, plus varianta de ocolire Arad, nu s-a modificat si ramane acelasi, respectiv 2011. Cat despre autostrada Nadlac-Arad, se va scoate la licitatie in perioada imediat urmatoare", a declarat Eusebiu Pistru. Pregatirile pentru inaugurarea santierului autostrazii de pe traseul Coridorului IV European au intrat pe ultima suta de metri. La Arad, autoritatile au stabilit ca masinile care vor transporta materiale de constructie nu vor tranzita orasul, ci vor trece raul Mures pe un pod de pontoane.
"Este foarte important ca masinile de mare tonaj ce vor transporta materiale spre santierul autostrazii sa nu treaca prin oras, ci pe podul de pontoane", a declarat primarul din Arad, Gheorghe Falca. Camioanele vor transporta peste 1,7 milioane tone de materiale necesare constructiei centurii ocolitoare a Aradului si Autostrazii A