Primele bilete se pun in vanzare astazi la pretul de 120 de euro, dar preturile vor urca in general la 200 de euro, scrie ABC. Trenul de mare viteza intre capitala franceza si capitala catalana concureaza direct cu companiile aviatice, datorita costurilor mici si rutei zilnice dus-intors intre Paris si Barcelona, pe o distanta de 1000 de km, potrivit raileurope.com.
Compania franceza SNCF si cea spaniola Renfe se asteapta la peste 1 milion de pasageri anul viitor pe aceasta ruta. Acest proiect ajuta la „eliminarea barierelor si frontierelor” intre cele doua tari europene, a declarat miercuri presedintele francez Francois Hollande, afalt intr-o vizita oficiala la Madrid.
"Vom face sase ore 20 de minute fara schimbari, altadata trebuia luat un tren de noapte care se oprea la Limoges. Se faceau 11 ore si jumatate", a mai spus liderul francez, potrivit caruia „au fost nevoie de 20 de ani” pentru ca acest proiect sa fie finalziat de compania franceza SNCF si compania spaniola Renfe.
Primele bilete se pun in vanzare astazi la pretul de 120 de euro, dar preturile vor urca in general la 200 de euro, scrie ABC. Trenul de mare viteza intre capitala franceza si capitala catalana concureaza direct cu companiile aviatice, datorita costurilor mici si rutei zilnice dus-intors intre Paris si Barcelona, pe o distanta de 1000 de km, potrivit raileurope.com.
Compania franceza SNCF si cea spaniola Renfe se asteapta la peste 1 milion de pasageri anul viitor pe aceasta ruta. Acest proiect ajuta la „eliminarea barierelor si frontierelor” intre cele doua tari europene, a declarat miercuri presedintele francez Francois Hollande, afalt intr-o vizita oficiala la Madrid.
"Vom face sase ore 20 de minute fara schimbari, altadata trebuia luat un tren de noapte care se oprea la Limoges. Se faceau 11 ore si jumatate", a mai spus liderul francez, potrivit caruia „a