"Academia Hagi", "Cupa Hagi-Danone", acum "Next 11". Fostul mare decar al echipei naţionale îşi continuă proiectele prin care vrea să scoată la lumină fotbalul românesc.
La Bucureşti a început ieri ultima zonă a Cupei Hagi-Danone, singura competiţie de fotbal de la noi care duce an de an o echipă românească la un turneu final mondial. Capitala dă şi recordul rezonului: 90 de echipe şcolare, 6 de club şi un total de 1344 de puşti de până la 12 ani ce îşi vor juca şansele pe terenul "Romprim". Până la aflarea echipei care va reprezenta România la finala mondială "Danone Nations Cup", Hagi a mai făcut un pas înainte. Ieri "Regele" a anunţat lansarea campaniei "Next 11", în parteneriat cu Pepsi, prin care speră ca viitorul echipei naţionale să fie asigurat de jucători proveniţi de la şcoala lui de fotbal. "Strategia noastră este să devenim, mai întâi, cei mai buni din România, apoi şi în afară. Obiectivul este de a crea jucători buni care să facă faţă la nivel intern şi internaţional. Acum avem 27 de copii la loturile naţionale, avem şi copii mici foarte buni, care vor ajunge să facă performanţă", a spus Hagi. Parteneriatul cu Pepsi s-a încheiat pe o perioadă nedeterminată.
"Academia Hagi", "Cupa Hagi-Danone", acum "Next 11". Fostul mare decar al echipei naţionale îşi continuă proiectele prin care vrea să scoată la lumină fotbalul românesc.
La Bucureşti a început ieri ultima zonă a Cupei Hagi-Danone, singura competiţie de fotbal de la noi care duce an de an o echipă românească la un turneu final mondial. Capitala dă şi recordul rezonului: 90 de echipe şcolare, 6 de club şi un total de 1344 de puşti de până la 12 ani ce îşi vor juca şansele pe terenul "Romprim". Până la aflarea echipei care va reprezenta România la finala mondială "Danone Nations Cup", Hagi a mai făcut un pas înainte. Ieri "Regele" a anunţat lansarea campaniei "Next 11", în parteneriat