Frunza trebuie îmbunătăţită. Este mesajul transmis de reprezentantul Preşedinţiei, Valeriu Turcan, la şedinţa Consiliului pentru coordonarea proiectului privind brandul de turism al României, potrivit Realitatea.net.
Preşedintelui Traian Băsescu nu-i place frunza din logoul de promovare a turismului românesc, le-a transmis Valeriu Turcan celor prezenţi la şedinţa Consiliului pentru coordonarea proiectului privind brandul de turism al României.
La începutul şedinţei în care este tranşată soarta "frunzei", ministrul Elena Udrea a anunţat că Ministerul Turismului nu va plăti banii care sunt prevăzuţi în contract dacă se va dovedi că frunza din logo nu este un produs unic.
Măsura vine după ce vineri Ministerul Dezvoltării şi Turismului a primit explicaţii de la consorţiul THR-TNS privind asemănarea dintre frunza din logoul turistic al României şi un alt element grafic similar ce se poate achiziţiona de pe internet.
Ministrul Turismului, Elena Udrea, a lansat joi, în cadrul Zilei României la Expo 2010 Shanghai, brandul turistic al României. Noul slogan de promovare turistică a României este "Explore the Carpathian garden" ("Exploraţi grădina carpatină").
În mediul online autohton a fost remarcată asemănarea dintre frunza din noul logo de promovare turistică a României şi logo-ul unui proiect de transport internaţional. Elena Udrea a declarat, în legătură cu zvonurile apărute privind plagiatul logo-ului, că întreg conceptul a fost cumpărat cu toate drepturile de autor şi că situaţia este legală.
Frunza trebuie îmbunătăţită. Este mesajul transmis de reprezentantul Preşedinţiei, Valeriu Turcan, la şedinţa Consiliului pentru coordonarea proiectului privind brandul de turism al României, potrivit Realitatea.net.
Preşedintelui Traian Băsescu nu-i place frunza din logoul de promovare a turismului românesc, le-a transmis Valeriu Turcan celo