Vopseaua Super Weiss si-a trasat statutul de produs locomotiva al companiei dufa Deutek ca urmare a investitiilor masive in campaniile de marketing derulate pentru acest brand, care vor avea ca rezultat vanzari de circa 5-6 milioane de euro anul acesta.
Producatorul de lacuri si vopsele dufa Deutek a inregistrat anual o crestere de 15-20% la vanzarile pentru vopseaua Super Weiss, care a obtinut cel mai mare buget de marketing dintre produsele companiei in ultimii trei ani.
"O mare parte din bugetul de promovare s-a concentrat pe sustinerea vanzarilor Super Weiss, produs care are un aport de peste 20% din totalul cifrei de afaceri", spune Gabriel Enache, director de marketing al dufa Deutek, companie care a rulat afaceri de circa 22 de milioane anul precedent. dufa Deutek produce atat vopsele, cat si lacuri sau tencuieli decorative.
Fie ca este vorba de promotii sau reclame, in presa scrisa sau vizuala, bugetul de marketing al companiei atrage anual o suma considerabila care creste in ritmul cifrei de afaceri. "Bugetul de marketing pe care l-am alocat anul acesta este de trei milioane de euro si a crescut proportional cu cifra de afaceri, adica cu aproximativ 30%", precizeaza Enache.
Cu un portofoliu de produse destul de vast, care include trei marci si o gama variata de produse, compania isi alege"marcile locomotiva" in functie de criterii economice.
"Deciziile cu privire la prioritate in promovare se fac pe baza potentialului, curent sau pe termen mediu, de crestere a vanzarilor, precum si in functie de impactul in profitabilitatea companiei. Nicio companie nu va putea sa sustina eficient intregul portofoliu de produse, de aceea succesul provine in mare parte din identificarea acelor vectori care pot acoperi rapid investitia in promovare si pot genera profituri suplimentare", explica Enache.
Astfel, din gama variat