Traficul Homeycomb.ro a atins in septembrie 400.000 de vizitatori, conversia situandu-se intre 3-5%. Discount-ul oferit de companie ajunge pana la 70%.
“Conceptul de flash sales se bazeaza pe o cantitate limitata de produse, oferite pe o perioada determinata de timp, cu un discount foarte mare. Avem buyeri specializati care cauta in toata lumea produsele care urmeaza sa fie incluse in campaniile zilnice”, a declarat Cristina Miu, director Homeycomb.ro.
In prezent, numarul membrilor site-ului creste lunar cu 30-40%. Pana la finalul anului 2015, Homeycomb.ro estimeaza un volum de vazari de 17.000.000 euro si 1.500.000 abonati.
Citeste si:Special pentru gameri: noul mouse G300 are design ambidextruStickere pentru perete, noua tendinta in design interiorCeasuri cu design neobisnuit
De curand, site-ul a dezvoltat si o platforma de sfaturi in domeniul decoratiunilor interioare, http://blog.homeycomb.ro/ care ofera in mod continuu sfaturi si sugestii despre cum sa alegi un anumit produs, cum poti sa economisesti resurse aplicand conceptul “do it yourself”, dar si care sunt cele mai noi tendinte in materie de design interior, mobilier si accesorii.
Citeste si "Homeycomb.ro a inchiriat 900 mp in birourile ING din Pipera".
Traficul Homeycomb.ro a atins in septembrie 400.000 de vizitatori, conversia situandu-se intre 3-5%. Discount-ul oferit de companie ajunge pana la 70%.
“Conceptul de flash sales se bazeaza pe o cantitate limitata de produse, oferite pe o perioada determinata de timp, cu un discount foarte mare. Avem buyeri specializati care cauta in toata lumea produsele care urmeaza sa fie incluse in campaniile zilnice”, a declarat Cristina Miu, director Homeycomb.ro.
In prezent, numarul membrilor site-ului creste lunar cu 30-40%. Pana la finalul anului 2015, Homeycomb.ro estimeaza un volum de vazari de 17.000.000 euro si 1.500.0