Family Center, cel mai modern centru comercial, va fi deschis oficial pe 11 noiembrie. Galeriile comerciale se adresează întregii familii şi sunt realizate în apropierea magazinului Kaufland. Giurgiuvenii au testat deja preţurile promoţionale la primul magazin de îmbrăcăminte deschis. În vreme de criză, piaţa locurilor de muncă s-a îmbogăţit cu câteva zeci de job-uri.
Oferta locală de locuri de muncă, sufocată de posturi de muncitori necalificaţi şi confecţioneri textile, s-a îmbogăţit cu zeci de joburi puse la bătaie prin lansarea proiectului Family Center în Giurgiu. Construit în apropierea magazinului Kaufland, centrul comercial reuneşte mai multe magazine de îmbrăcăminte, încălţăminte, pet-shop, electrocasnice şi electronice, printre care: Carmolimp, Deichmann, Takko şi Animax.
Construcţia, demarată în primăvară, este realizată pe o suprafaţă de peste 4.300 mp, oferind spre închiriere magazinelor aproximativ 4.200 mp şi 430 de locuri de parcare pentru cumpărători.
Family Center este un proiect dezvoltat de Real4You în parteneriat cu Oasis Consulting, alături de Krammer&Wagner, adresându-se celor aproximativ 80.000 de locuitori din Giurgiu. Krammer&Wagner au o experiență de peste 20 de ani în property management, marketing, vânzări și închirieri.
Selecţia personalului care va lucra în cele opt magazine ale centrului comercial s-a făcut în mare parte prin intermediul site-urilor de specialitate sau ziarelor locale şi nu prin intermediul Agenţiei Judeţene de Ocupare a Forţei de Muncă (AJOFM).
“Nu am primit nici o situaţie, cu privire la locurile de muncă vacante, din partea angajatorilor din cadrul Family Center. Cel mai probabil nu au sediu pe Giurgiu şi de aceea nu sunt obligaţi la fel ca şi angajatorii locali să declare posturile pe care vor să facă angajări”, a spus Nicoleta Goleanu, purtător de cuvânt în cadrul AJOFM Giurgiu.
Unul