La Uzina Vehicule Dacia de la Mioveni a fost fabricat, la finalul săptămânii trecute, automobilul cu numărul 200.000 al modelului Duster, el urmând să fie livrat, în curând, unui client din România. Vehiculul de culoare neagră dispune de o echipare tip Laureate, 4x4, 110 CP, 1,5 dci.
Cadenţa de producţie a modelului Duster a crescut de-a lungul celor aproape doi ani de producţie şi a ajuns, în prezent, să reprezinte peste 50% din totalul automobilelor fabricate de Dacia. Lansat în 2010, Duster a primit numeroase premii, printre care "Maşina Anului 2011" în România şi Croaţia, "SUV-ul Anului 2011" în România, "Autobest 2011", "Argus" (la categoria vehicule de familie) în Franţa şi titlul de "Campion la Valoarea Reziduală 2011" în Germania.
În primele şapte luni ale acestui an înmatriculările de automobile Dacia au înregistrat cea mai mare scădere dintre mărcile vândute pe piaţa franceză, de circa 25%. Cu toate acestea, marca românească a înregistrat creşteri semnificative pe pieţele de automobile din Germania şi Belgia. Pe locul al treilea în topul pieţelor de export pentru marca Dacia se află, anul acesta, Italia, care este urmată în top de state precum Maroc şi Turcia.
Citeşte şi"Dacia a lansat jeep-ul poporului. Află ce culoare va avea Dusterul lui Traian Băsescu, primul client"
La Uzina Vehicule Dacia de la Mioveni a fost fabricat, la finalul săptămânii trecute, automobilul cu numărul 200.000 al modelului Duster, el urmând să fie livrat, în curând, unui client din România. Vehiculul de culoare neagră dispune de o echipare tip Laureate, 4x4, 110 CP, 1,5 dci.
Cadenţa de producţie a modelului Duster a crescut de-a lungul celor aproape doi ani de producţie şi a ajuns, în prezent, să reprezinte peste 50% din totalul automobilelor fabricate de Dacia. Lansat în 2010, Duster a primit numeroase premii, printre care "Maşina An