Era o vreme in care era o diferenta semnificativa intre marca pe o purtau hainele si cea pe care o avea sifonierul in care ele erau depozitate. In zilele noastre, marile case de moda au inceput sa isi extinda aria de activitate catre design-ul de mobilier de interior si accesorii de casa. Clasicul dulap nu mai este demult doar o piese sa mobilier functionala, el a devenit un accesoriu de firma care nu trebuie sa lipseasca din casa oricui se respecta.
Cel mai recent trend printre marii creatori de moda, este sa se aventureze in lumea design-ului interior. Acum este disponibila o gama foarte diversificata de produse, precum tapet, covoare, asternuturi, prosoape, chiar si vesela, toate purtand semnatura celebrelor case de moda. Acest trend a primit si aprobarea Annei Wintour, celebrul redactor sef de la US Vogue, care este de acord cu extinderea stilului anumitori designeri catre alte sectoare ale pietei de lux. Chiar daca creatori precum Armani sau Ralph Lauren au deja o vechime considerabila in crearea de accesorii pentru casa, Wintour a ales sa se refere mai mult la raspandirea acestei tendinte din ultima perioada. Rezultatul acestui fenomen este faptul ca acum tinuta unei persoane se poate asorta cu usurinta cu farfuriile sau aranjamentul de pe masa, asa cum acum cativa ani, pantofii se asortau cu geanta.
Trend-ul s-a raspandit in toata Europa. Celebrul magazin de lux londonez Harrods, va inaugura curand o sala de luat masa de lux, unde clientii pot cina din farfurii care poarta samnatura unor case de moda pe care suntem obisnuiti sa-i gasim de obicei in Vogue: Versace, Marc Jacobs, Hermes, Vera Wang, Missoni. De asemenea, Harrods a dedicat trei vitrine unor display-uri care copiaza interioarele din Palazzo Versace din Dubai. Acest palat a fost mobilat in totalitate cu mobilier marca Versace, fiind in ton cu extravaganta estetica caracteristica casei de