Un tiraj ambitios si o frecventa bilunara sunt componentele strategiei cu care Adevarul Holding lanseaza luni, 23 martie, revista de business life Forbes Romania
Cea de a zecea editie internationala a Forbes va fi si singura care va pastra frecventa de aparitie - o data la doua saptamani - a revistei mama. In afara de Forbes US, toate editiile internationale au o frecventa lunara.
Revista va fi tiparita, intr-o faza initiala, intr-un tiraj de 50.000 de exemplare, numar pe care Razvan Corneteanu, director general Adevarul Holding, isi propune sa-l creasca pana la sfarsitul anului. Forbes tinteste astfel nivelul superior de tiraj folosit de principalii sai competitori, Saptamana Financiara (tiraj de 52.800 exemplare, in perioada octombrie-decembrie 2008), Capital (44.200 exemplare), Business Magazin (17.500 exemplare), Money Express (12.800 exemplare), Biz si Banii Nostri (tiraj nedeclarat in 2008). Cu exceptia revistei Biz, care are o frecventa bilunara, toate celelalte publicatii apar sapatamanal.
Forbes Romania va avea un pret de coperta de 6,99 lei si minimum 100 de pagini (in functie de spatiul de publicitate vandut). Continutul va fi local in proportie de 60%, restul materialelor fiind traduse din editiile internationale. Revista isi propune sa prezinte evenimente si personaje inedite, putin exploatate de presa.
Primul numar al Forbes Romania il are pe coperta pe Eduard Irimia, promotor al galelor Local Kombat.
Echipa redactionala numara 26 de oameni si este condusa de Adriana Halpert, din pozitia de redactor-sef. Pe langa cei 26 de jurnalisti care se vor ocupa exclusiv de Forbes, pentru revista vor putea scrie si ceilalti angajati ai diviziei de business Adevarul Holding, care numara in prezent circa 50 de oameni.
Potrivit lui Corneteanu, Adevarul Holding se afla in negocieri pentru lansarea unei editii online a revistei. @N_