Millenium Communications schimba structura, juriul si criteriile Internetics, care se repozitioneaza ca un festival de branding, marketing si advertising online. Agentia va inaugura anul viitor un al doilea festival, dedicat jurnalistilor online.
Bugetul Internetics in acest an este de 120.000 euro, iar in cel de-al doilea festival, al carui nume nu a fost inca dezvaluit, se vor investi 60.000 euro, a declarat, pentru Wall-Street, Andrei Bortun (foto), general manager Millenium Communications. Sumele includ costurile de productie si executie a evenimentului, dar si salariile angajatilor Millenium implicati in proiecte.
“Numarul utilizatorilor de Internet a crescut substantial in ultimii ani si implicit si nevoia acestora de continut de calitate. Am simtit ca este timpul sa ii scoatem in lumina reflectoarelor pe acei jurnalisti care produc acest continut si care ajuta la cresterea pietei de specialitate.Alaturi de Internetics, noul festival va aduce in fata produse de calitate din online si creatorii lor”, a spus Bortun.
Ajuns la a noua editie, festivalul Internetics va pune accentul pe solutiile de comunicare oferite de agentii clientilor in actualul context al pietei. Festivalul se adreseaza agentiilor full service, de branding si interactive, diviziilor de online si shop-urilor de design online.
Daca Internetics 2008 s-a desfasurat in jurul eficientei campaniilor online, festivalul de anul acesta promite sa premieze “inteligenta online”, promisiune declinata si in slogan. Repozitionarea este ilustrata printr-o noua identitate vizuala, creata de Rusu+Bortun Brand Growers.
Internetics 2009 va acorda premii pentru categoriile: site-uri, micro-site-uri si bloguri de promovare, campanii interactive, best use of viral, advertising games, banners, e-mail marketing si social media. Din randul castigatorilor la fiecare sectiune din categoria