Adrian Sarbu a vandut integral divizia de entertainment a MediaPro, care include studiourile de la Buftea, catre grupul Central European Media Enterprises (CME), proprietarul Pro TV S.A. De asemenea, Sarbu a fost numit CEO al grupului, potrivit unui comunicat publicat pe site-ul CME.
In urma acordului, Adrian Sarbu va primi 10 milioane de dolari cash, 2,2 milioane de actiuni CME si posibilitatea de a cumpara inca 850.000 de actiuni, la valoarea de 21,75 dolari/actiune. CME va prelua si datoriile MediaPro Entertainment, in valoare de 35,6 milioane dolari si ii va returna lui Sarbu procentul de 8,7% pe care il detinea in MediaPro Management (care include compania de publishing Publimedia, tipografiile Coprint, agentia de stiri Mediafax, divizia de Internet MediaPro Interactiv, compania de publicitate Indoor Media, compania de telecom Mediasat).
CME a mai anuntat ca Adrian Sarbu, in prezent presedinte si Chief Operational Officer al companiei, a fost numit in functia de Chief Executive Officer.
MediaPro Entertainment include, printre altele, Media Pro Pictures, Media Pro Studios, Media Pro Distribution, Pro Video, Media Pro Music & Entertainment, Cinema Pro si Hollywood Multiplex.
CME intentioneaza sa integreze divizia nou achizitionata in propria unitate de entertainment si fictiune pentru a-si extinde operatiunile de productie si distributie pe toate pietele pe care opereaza. Grupul se asteapta ca aceasta consolidare sa creeze sinergii importante pe termen mediu, in ceea ce priveste costurile, calitatea si prezenta productiilor locale pentru statiile CME.
“In ultimii 20 de ani Adrian a adus MediaPro Entertainment la nivelul unui business de productie si distributie in stil hollywoodian, unic in Europa Centrala si de Est. Aceasta achizitie ofera canalelor noastre de televiziune o sursa importanta de continut si ne permite sa ne diversifi