Benfica a găsit o modalitate ingenioasă de a se apropia de fani. În colaborare cu sponsorul Coca-Cola, „vulturii“ au pus la dispoziţia fanilor o lojă VIP a stadionului „Da Luz“, pe care au transformat-o într‑un dormitor cu opt paturi! De curând, şi până la finalul acestui sezon, suporterii Benficăi care participă la un concurs pe Facebook pot ajunge să-şi petreacă o noapte chiar în incinta arenei favoriţilor.
Nu degeaba este Benfica echipa cu cei mai mulţi membri cotizanţi din întreaga lume. Cei 199.714 de „socios“ pot lua parte la o campanie ingenioasă gândită de club, în colaboarare cu sponsorul Coca-Cola. La începutul lunii martie, loja de lux a stadionului „Da Luz“ a fost transformată într-un dormitor cu paturi supraetajate. Aici pot fi „cazate“ opt persoane, care vor ocupa încăperea cu o zi înainte de meciurile de pe teren propriu ale Benficăi, până la sfârşitul sezonului! Campania „Coca-Cola Camarata“ s-a bucurat de un succes enorm încă de la prima ediţie, care a avut loc în etapa a 21-a, la meciul cu FC Porto (2-3). Prin rotaţie, clubul alege în urma aplicaţiilor de pe Facebook opt fani norocoşi, conduşi de un căpitan, care pot înnopta la stadion în preziua meciului. Pe durata cazării, aceştia au masa asigurată, precum şi oportunitatea de a participa la antrenamentele conduse de Jorge Jesus (57 de ani). Tiago Pereira, căpitanul ultimului grup câştigător, a vorbit despre experienţa trăită în arena „vulturilor“: „E un privilegiu să fiu aici. Am trăit un sentiment special când m-am trezit din somn şi prima imagine pe care am văzut-o a fost gazonul pe care joacă idolii mei“.
Programul câştigătorilor
18:00: check-in
18:30-18:50: întâlnire cu jucătorii şi oficialii echipei
20:30: turul stadionului
22:00: joc de „trivia“ în incintă
00:30: odihnă
08:30: mic-dejun alături de fotbalişti
09:30: ora de gimnastică